sâmbătă, 17 iulie 2010

O seara nebuna, nebuna de tot...

Cu ce sa incep ...
Sa incep prin a spune ca e iar una din acele seri cand stau cu Oana pana dimineata si .. radem ..si facem orice .. fara sa ne plictisim ...
E una din acele seri cand nu putem fi nici una din noi suparata..
Si uite .. o am pe Oana in fata mea si o vad dansand si distrandu-se si parca mai ieri seara eram amandoua suparate, necajite ..
Cand suntem impreuna parca ne dam una alteia o energie pozitiva, ne facem una pe alta sa "vibram".
E una din serile alea cand cineva isi gaseste sa ne ridice moralul si sa ne faca sa radem prin prostie. :)) :
Una din cele mai tari faze ar fi " e ora 4 dimienata. stateam si ascultam kissfm pana ne vine in cap sa bem putin. Ce sa luam ... :-?...hmmm ... putin Jack Daniel's din mini dulapul cu bautura ar fi perfect. Si numai ce auzim la Dan Fintescu - PRAF PRAF PRAF" :)) :))
Parca ceva ar fi fost in aer.. ceva ne-a facut sa ne simtim extraordinar.
Trebuie sa stii cu cine sa fii atunci cand esti suparat , pentru ca putine sunt persoanele care reusesc sa-ti faca ziua cu adevarat buna cand ai crezut ca e distrusa.
[Te iubesc femeie proasta :X.]

2 comentarii:

  1. Bravo zu
    ti-ai facut blog
    foarte frumos
    un mod modern de ati impartasi gandurile cu altii
    daca nu stii am si eu un blog personal
    http://rovlad.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci finalul acesta mi-a zdruncinat partea de materie care ma face sa zambesc[Te iubesc femeie proasta :X.]:)):)):))
    Esti de coma!:x:x:x:x

    RăspundețiȘtergere