vineri, 16 iulie 2010

Pentru că ...

Pentru că nu am dormit toată noaptea gândindu-mă la ce voi scrie despre Ea

Pentru că e o vacă (simţeam nevoia sa o zic )

Pentru că vreau să merg cu Ea la mare

Pentru că mereu când închid ochii o văd (când dormim împreună o vad si când îi deschid:)) )

Pentru că nu-mi place să fie supărată pe mine

Pentru că-mi place când o enervez

Pentru că ador sa ne alintăm în pătuţ dimineaţa ,înainte să adormim

Pentru că facem multe lucruri şi tâmpenii împreună

Pentru că-mi place să-mi petrec zilele cu ea

Pentru că-mi place când dormim împreună, indiferent la care din noi acasă şi râdem ca vacile până la 6 dimineaţa

Pentru că avem numai poze frumoase împreună

Pentru că iubim amândouă persoanele care merită dragostea si afecţiunea noastră

Pentru că ar fi enorm de multe de zis , dar un singur lucru îl ştiu cel mai bine : TE IUBESC! :X

Un comentariu: